قیمت علوفه ذرت و خرید

قیمت علوفه ذرت و خرید

قیمت علوفه ذرت و خرید آن در جیره غذایی دام ها تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. بهترین قیمت ها را چه شرکت هایی ارائه می دهند؟ برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید همراه باشید…

قیمت علوفه ذرت و خرید برای دام

دامداران محترم در خرید خوراک دام مورد نیاز برای دام با توجه به قیمت و صرفه اقتصادی با گزینه های زیادی روبرو نیستند. چرا که با توجه به هزینه دامداری در ایران بهره وری از آن تحت شرایطی خاص امکان پذیر می باشد. از این رو انتخاب خوراک مناسب دام ها که چه در ارزش غذایی و چه در قیمت مناسب باشد باید به دقت بررسی شود.

علوفه ذرت از محصولاتی است که مصرف بالایی در جیره غذایی دام ها دارد. البته با توجه به قیمت و کیفیت بالای تغذیه ای قابل توجیه می باشد.

ذرت از محصولات با کشت فراوان پس از گندم و برنج می باشد. این محصول به صورت تخمیر در می آید و سپس به مصرف می رسد. که به آن ذرت سیلویی یا سیلاژ شده می گویند.

علوفه ذرت سیلویی یا سیلاژ شده

ذرت سیلاژ از خوش خوراکی بالایی برای دام برخوردار است و راحت الهضم می باشد. البته فواید آن به همین جا ختم نمی شود. تخمیر صورت گرفته باعث حفظ کیفیت و ارزش غذایی بالای آن پس از مدت ها نگهداری است. و موجب جلوگیری از ورود آلودگی به آن می گردد.

قیمت علوفه ذرت در بازار ایران تحت عوامل مختلفی است. از جمله آن کیفیت محصول و شرکت های فروش می باشند. شرکت بازرگانی مومنی تجارت با خرید محصول درجه یک و تولیدات خود محصولی درجه یک را با کمترین قیمت و بدون واسطه به دست مصرف کننده می رساند.

برای خرید محصول و دریافت مشاوره رایگان با مشاوران ما در تماس باشید.

تلفن تماس و شبکه های اجتماعی: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =