ذرت چاپر علوفه

ذرت چاپر علوفه

ذرت چاپر علوفه ای از انواع علوفه پر مصرف در دامداری ها می باشد. محصول با داشتن خاصیت بالا توصیه به مصرف بالایی را در جیره دارد.

چاپر دستگاهی است که ذرت را به صورت خرد شده تحویل می دهد. به همین سبب است که یکی از نام های این علوفه اینگونه ذکر می گردد. همچنین به ذرت علوفه ای ذرت سیلاژشده یا سیلویی نیز می گویند. برای آشنایی و کسب اطلاعات کامل درباره این محصول با ما همراه باشید.

ذرت چاپر علوفه دام

ذرت علوفه ای خاصیت و ارزش بالایی برای جای دهی در جیره دارد. وجود مقادیر فراوان کربوهیدرات و نشاسته در کنار پروتئین و فیبر محصولی عالی برای رشد دام ها تولید کرده است. اما روش تولید محصول نهایی چیست؟ تخمیر! در این روش پس از برداشت و خرد نمودن محصول آنرا در محلی دپو می نمایند. سپس محصول پس از مدت زمان معلومی تشکیل می شود.

محصولات تولید شده برای دام ها بسیار خوش خوراک بوده و در گوارش آنها راحت الهضم می باشند. علاوه بر آن با حفظ کیفیت در مدت زمان نگهداری آن روبرو هستیم. که کمترین میزان افت ارزش غذایی را دارند. همچنین با این روش تولید موادالوده و باکتری و کپک های کمی می توانند در آن رشد نمایند. که این خود یک مزت بهداشتی است.

شرکت بازرگانی مومنی کلیه محصولات را از کشاورز به صورت مستقیم به سراسر کشور ارسال می نماید. چنانچه درباره کلیه محصولات موجود در این بازرگانی نیاز به اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش داشتید می توانید با ما در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 14 =