فروشنده ذرت علوفه سیلویی چاپر

فروشنده ذرت علوفه

فروشنده ذرت علوفه سیلویی چاپر در کشور کیست؟ فروشنده عمده محصول شرکت بازرگانی مومنی می باشد و آنرا سراسر کشور ارسال می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش با ما همراه باشید.

خرید از فروشنده ذرت علوفه سیلویی چاپر

ذرت علوفه ای چیست؟ ذرت از محصولات مهم در تغذیه دام و طیور می باشد. محصول دارای ارزش تغذیه ای بالایی می باشد. آنرا به صورت های مختلف از جمله دان, علوفه و غیره مصرف می کنند. در اینجا مقصود علوفه آن می باشد. به این صورت است که دانه, ساق و برگ گیاه با چاپر یکجا خرد می شود. سپس به صورت های سیلویی و فله به صورت “تخمیر” در می آید.

پس از تولید محصول نهایی به دلیل این که دارای محیطی نسبتا اسیدی می شود خاصیت های زیادی به آن افزوده می گردد. خوش خوراکی, هضم آسان, مقاوم به کپک و آلودگی, حفظ کیفی محصول در طی زمان و افزایش ماندگاری برخی از این ویژگی ها می باشد.

ذرت علوفه ای را می توان برای دام های مختلف سنگین و سبک مصرف نمود.

خرید از فروشنده های محصولات دامی می تواند با چالش های همراه باشد. توصیه ما به خرید از شرکت های مرجع و مستقیم می باشد. از جمله این شرکت ها مجموعه تولیدی بازرگانی ما می باشد. این مجموعه محصولات را ابتدا آنالیز و درجه بندی می کند. سپس به صورت مستقیم و بدون واسطه از کشاورز به مصرف کنندگان در سراسر کشور می رساند.

برای ثبت سفارشات خرید و استعلام نرخ روز با ما در تماس باشید. 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + یک =