قیمت خرید ذرت علوفه ای از کشاورزان

قیمت خرید ذرت علوفه از کشاورزان

قیمت خرید ذرت علوفه ای تازه از کشاورزان با بهترین کیفیت را می توانید از این مجموعه استعلام کنید. ثبت سفارش علوفه از تولید به مصرف می باشد. کشاورزان ذرت را کشت و پس از برداشت آنرا به صورت های مختلفی از جمله دانه, علوفه و غیر به فروش می رسانند. مصارف آن نیز در انسان و نیز خوراک دام و طیور می باشد.

قیمت خرید ذرت علوفه ای چاپر از کشاورز

آیا می دانید قیمت ذرت علوفه چگونه تایین می شود؟ ذرت علوفه از محصولاتی است که برای تایین قیمت آن باید به فاکتور های مختلی توجه شود. از جمله مهم ترین آن درجه کیفی محصولات می باشد. زیرا بسته به نوع نژاد دانه ها و درجه دانه ذرت محصول می تواند متغیر باشد. سپس باید به تازگی محصول توجه شود محصولات باید تازه و عاری از آلودگی و کپک ها باشد. پس از آنکه محصول مناسب را پیدا کردید باید توجه ویژه ای به خرید مستقیم و بدون واسطه داشته باشید. شرکت های مرجع مانند این مجموعه محصول درجه یک را از کشاورزبه صورت عمده به دست مصرف کننده می رسانند. اما هستند واسطه هایی که قیمت های دست اولی ندارند و ممکن است با عدم آشنایی شما از آنها خرید نمایید.

و در آخر کرایه و حمل تا درب انبار باید محاسبه شود. و بهتر است از نزدیک ترین تولید کنندگانتان محصول را خریداری نمایید.

قیمت موقتی و روز ذرت علوفه ای در جدول زیر آورده شده. اما برای دریافت و استعلام نرخ بروز آن می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

قیمت خرید چاپر علوفه ذرت

ذرت سیلویی از کشاورز تولید کننده

ذرت سیلویی از ارزش غذایی بالایی برخوردار است. این محصول می تواند نیاز دام ها به مواد غذایی مناسب برای رشد را فراهم نماید. و نیز با روش تولید که دارد (تخمیری) ماندگاری طولانی با حفظ کیفیت و بدون ورود مواد آلوده و کپک زدگی را دارد.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.بازرگانی علوفه و خوراک دام مومنی جامع ترین عمده فروش و توزیع کننده حوزه دام و طیور در کشور.

09135051503

تلفن تماس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شش =