علوفه ذرت سیلو شده

علوفه ذرت سیلو شده

علوفه ذرت سیلو شده از تخمیر ساقه, برگ و دانه های گیاه ذرت تولید می شود. که در خوراک دام بی نظیر می باشد و ارزش غذایی بالایی را دارد. با کمک تخمیرشدن علوفه مدت نگهداری آن طولانی تر می شود. و خوش خوراکی و حفظ کیفیت نیز می تواند از دیگر ویژگی های آن باشد.

خرید علوفه ذرت سیلو شده

در تهیه ذرت علوفه مناسب عامل کلیدی تولید اسید لاکتیک و کاهش ph در آن می باشد. و تخمیر سیلو نقشی اساسی محصول برای نگهداری طولانی و مصرف آن تا مدت ها بدون افت ارزش غذایی آن. میزان رطوبت لازم برای سیلوی کردن در حدود 70 % است. و معمولا از پلاستیک استفاده می شود.

پس از تولید ph محصول باید در حدود 4 تا 5 باشد. و این بهترین میزان آن است. در صورتی که آن حفظ شود این محصول از خوش خوراکی و هضم پذیری بالایی در دام خواهد داشت. در غیر این صورت طعم آن برای دام ها خیلی خوش آیند نیست.

این علوفه به صورت فله نیز موجود می باشد. اما توصیه به خرید و مصرف آن نمی شود. زیرا بهداشت محصول حفظ نمی شود. و برای دام ها نیز ضرر دارد. در صورتی که در محصول سیلویی این مورد حفظ می شود.

این شرکت تولیدی بازرگانی محصولات با کیفیت بالا و تحت نظارت را برای عرضه به سراسر کشور ارسال می کند. قیمت های محصول به صورت دست اول بوده و درب دامداری هر کجا که هستید تحویل می شود.

برای ثبت سفارش و خرید محصول می توانید با ما در ارتباط باشید. مشاوران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی به کلیه سوالات و ثبت سفارش ها هستند.

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + 16 =