خرید ذرت علوفه دزفول

خرید ذرت علوفه دزفول

خرید ذرت علوفه دزفول با افزایش میزان تولید آن و قیمت مناسبی انجام می شود. ذرت یک منبع غذایی غنی برای انسان و دام و طیور می باشد. دزفول خوزستان از شهر های حاصل خیز کشور می باشد. که سطح کشت زیادی را در انواع محصولات از جمله ذرت به خود اختصاص داده است.

قیمت خرید و فروش ذرت علوفه دزفول

همانگونه که بیان شد ذرت از میزان تولید بسیار بالایی برخوردار است. و در تغذیه انسان و دام و طیور کاربرد دارد. البته در اینجا مقصود بحث خوراک دام آن مطرح می باشد و به آن می پردازیم.

علوفه ذرت عمده مصرف در خوراک دام را دارد.محصول کشت شده پس از برداشت به صورت چاپرشده می شود. سپس برای مدتی در محیط بی هوازی تحت تخمیر قرار می گیرد. محصول نهایی که تولید شد به مصرف دام ها می رسد. حالا بررسی کنیم که محصول تا چه میزان می تواند مفید واقع شود.

  • از فواید بسیار مهم آن می توان ارزش غذایی بسیار بالا را نام برد. به طوری که میتواند در کنار سایر اقلام جیره رشد بالایی را برای دام ها به همراه داشته باشد.
  • محصول اگر در شرایط درست و بهداشتی برداشت شود و در ابتدا آلودگی به آن وارد نشود می تواند این خاصیت را برای مدت طولانی حفظ نماید. زیرا با کاهش ph محیطی بهداشتی پدید می آید.
  • ماندگاری نسبتا بالا در کنار حفظ کیفیت و حفظ محصول از آلودگی ها
  • حمل و نقل آسان و انبار داری مخصوصا در نوع سیلو شده.

به طور مختصر برخی ویژگی های محصول بیان شد. در صورتی که نیاز به مشاوره بیشتر داشتید می توانید با ما درتماس باشید.

همچنین قیمت این محصول نیز به صورت دوره ای و تحت تاثیر مواردی مانند کیفیت و حمل آن تایین می شود. که میتوانید با تماس با ما استعلام نمایید. برای خرید و یا ثبت سفارش نیز از همین طریق اقدام نمایید.

تماس :09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + یک =