خرید چاپر ذرت علوفه ای

خرید چاپر ذرت علوفه ای

خرید چاپر ذرت علوفه ای که از نهاده های اصلی خوراک دامی است. توسط اشخاص حقیقی و حقوقی از گروه بازرگانی مومنی انجام می شود. محصول با توجه به آب و هوای منطقه ای که کشت ذرت علوفه در آن صورت می گیرد، کیفیت متفاوتی دارد. چاپر نیز دستگاهی است که محصول را برداشت کرده و به صورت خورد شده می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

خرید فروش چاپر ذرت علوفه ای

ذرت علوفه به دلیل داشتن ارزش غذایی بالای ذرت بسیار اهمیت دارد. و به دلیل وجود نشاسته, مواد گلوسیدی و … برای دام ها بسیار خوش خوراک می باشد. و باعث افزایش وزن یا به عبارتی پروار شدن دام و افزایش شیردهی آنها می گردد.

قیمت ذرت علوفه ای با توجه به نوع و کیفیت بذر, آب و هوا و هزینه حمل و نقل آن تعیین می گردد. قیمت این محصول هرسال اعلام می شود. و آماده ثبت سفارش و ارسال از این شرکت به خریداران محترم می باشد. خرید ذرت علوفه ای بسیار ساده بوده و می توانید آنرا از کل کشور سفارش دهید.

برخی ویژگی های ذرت علوفه در خوراک دام

  • ارزش غذایی بالا در دام سنگین و سبک
  • محصول اقتصادی در مقایسه با سایر علوفه
  • ماندگاری بالا با توجه به نحوه تولید آن
  • انبارداری راحت و حمل آسان در نوع سیلویی
  • امکان خرید از سراسر کشور

 

قیمت خرید چاپر ذرت علوفه

 

قیمت چاپر ذرت علوفه

اگر قیمت روز محصول را نمی دانید می توانیدبه صورت آنلاین و یا با تماس با مجموعه ما آنرا دریافت نمایید. این محصول یکی از با کیفیت ترین محصولات می باشد.

 

این محصول از پر فروش ترین محصولات دامی می باشد. که هر روزه با افزایش تقاضا نیز روبرو است. با داشتن نشاسته، کربوهیدرات، پروتئین، انرژی بالا و مواد مغذی باعث افزایش شیردهی دام می شود. میزان نشاسته و فیبر موجود در ذرت علوفه ای باعث هضم بسیار بهتر در حیوانات نیز می شود.

توصیه می شود آنرا در کنار سایر اقلام جیره چون سویا، یونجه، سبوس گندم و انواع مکمل های معدنی و غیره مصرف و رشد محسوس دام هایتان را احساس کنید.

برای دریافت قیمت سال و خرید می توانید با شماره درج شده در تماس باشید. مشاوران ما شما را راهنمایی می کنند.  

09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − 11 =