نحوه خرید علوفه ذرت

نحوه خرید علوفه ذرت

نحوه خرید علوفه ذرت چگونه است؟ آیا از فروشندگان اصلی محصول در سراسر کشور اطلاعی دارید؟ برای ثبت سفارش با ما در تماس باشید. شرکت بازرگانی مومنی تجارت محصولات خود را با تضمین کیفیت به سراسر کشور ارسال می نماید.

نحوه خرید و فروش علوفه ذرت

نحوه خرید ذرت چاپر شده را میشناسید؟ تا به حال به خرید محصول به صورت مستقیم از تولید کننده فکر کرده اید؟ اکثر دامداران به دلیل آشنا نبودن با شرکت های اصلی خرید این محصول را به صورت غیر مستقیم از واسطه ها انجام می دهند. اما شما می توانید محصول خود را به صورت مستقیم و با کیفیت بالا به صورت عمده ( عمدتا 4 تن به بالا) خریداری نمایید. و آنرا درب دامداری سراسر کشور دریافت نمایید.

محصول فوق فوقالعاده برای مصرف جیره دامی تان می باشد. و با موادی که در ذرت قرار دارد رشد و شیردهی دام را بالا می برد. برای گاوداری ها , پرورش دنده های دام سبک و… می توان آنرا مصرف نمود.

ذرت چاپر شده را برای مدت بسیار طولانی می توان نگهداری نمود. با شیوه تولیدی که دارد محیطی اسیدی ایجاد می کند و مانع ورود آلودگی به آن می شود. و نیز علاوه بر ماندگاری حفظ کیفیت محصولات را در پی خود دارد.

ذرت علوفه را میتوانید به صورت سیلویی خریداری نمایید. که حمل اسان و انبارداری را نیز برایتان راحت می کند.

این مجموعه محصولات خود را آماده بارگیری دارد. و می توانید با تماس با ما مشاوره دریافت و در صورت تمایل اقدام به ثبت سفارش نمایید.

تلفن: 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 11 =