خرید چاپر ذرت علوفه

خرید چاپر ذرت علوفه

خرید چاپر ذرت علوفه ای تازه و با کیفیت برای مصارف دام سنگین و سبک می باشد. و در افزایش رشد و شیردهی دام ها تاثیرات بسیار بالایی دارد.

ذرت علوفه ای با دستگاه چاپر برداشت و خرد می شود. محصول پس از تخمیر به فروش و مصرف می رسد. مصارف این علوفه در تغذیه دام ها چه در دام سنگین و گاوداری ها و چه دام سبک بسیار بالا می باشد.

خرید چاپر ذرت علوفه ای دام

همانطور که بیان نمودیم مصرف این محصول در تغذیه دام بالاست. اما آیا ارزش غذایی بالا و صرفه اقتصادی نیز دارد؟

قطعا بله. ابتدا به آنالیز و موارد تشکیل دهنده ذرت نگاهی بیندازید. سپس مواد مورد نیاز دام را بررسی کنید. خواهید فهمید که این محصول با ارزش غذایی بالا در رشد و نمو دام ها بسیار موثر واقع شده است. ذرت علوفه برای دام ها همچنین بسیار خوش خوراک و راحت الهضم می باشد.

علاوه بر ارزش غذایی و خوش خوراکی موارد مثبت بسیاری در مصرف دام ها می توان نام برد. از جمله آن تولید محصولات بدون آلودگی چرا که با محیطی که علوفه در آن تولید می شود کمی اسیدی می شوند و جلو ورود آلودگی را به آن می گیرند. این مورد سبب افزایش مدت نگهداری محصول می شود. البته اگر به جای خرید محصول فله علوفه سیلویی را تهیه نمایید بهتر می باشد.

علوفه سیلو شده در بسته های 30 کیلو گرمی تا 1 تنی موجود می باشند. و علاوه بر ماندگاری طولانی تر حمل و نقل و انبار داری بهتری را می توان با آنها داشت.

این شرکت بازرگانی در تهیه و توزیع خوراک دام و غلات در سراسر کشور به صورت عمده فعالیت می نماید. برای گرفتن مشاوره و ثبت سفارش غیر حضوری با ما در تماس باشید.

تلفن تماس و شبکه اجتماعی: 09135051503

با عضویت در کانال شبکه های اجتماعی مجموعه با ما همراه و از محصولات مطلع شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 12 =