خرید علوفه ذرت چاپر سیلویی

خرید علوفه ذرت چاپر سیلویی

خرید علوفه ذرت چاپر سیلویی در کشور با قیمت مناسب و به صورت غیر حضوری از سراسر کشور قابل سفارش می باشد. اطلاعات بیشتر در ادامه.

قیمت فروش علوفه ذرت چاپر سیلویی

فروش علوفه ذرت شرکت بازرگانی مومنی تولید علوفه سیلویی و دانه دار و با کیفیت بالا موجود می باشد. این محصول تا چه میزان می تواند در رشد دام ها موثر باشد؟

در تغذیه ای که در دام سنگین و سبک استفاده می شود علوفه بخش عمده ای را تشکیل می دهد. و بسیار مورد اهمیت می باشد که از علوفه مناسب چه در ارزش غذایی و چه در کیفیت و بدون آلودگی استفاده شود.

این محصول نیز پس از برداشت دپو می شود. محصول نهایی به صورت چاپر و سیلویی به دست مصرف کنده می رسد. علوفه چاپری حفظ کیفیت بالایی را دارد و مانع ورود آلودگی به محصول می گردد. اگر به صورت سیلو شده خریداری شود علاوه بر افزایش مدت نگهداری حمل و انبار داری آسانی را در بر دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر , مشاوره رایگان برای مصرف و نحوه خرید و ثبت سفارش از این مجموعه می توانید با کارشناس ما در ارتباط باشید. بهترین آفر ها و جیره با موارد مناسب را برایتان در نظر داریم.

همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی ( ایتا , تلگرام و واتساپ ) در کانال های ما عضو شوید و از تخفیفات دوره ای ما با خبر شوید.

تلفن : 09135051503

قیمت این محصول تحت تاثیر عوامل مختلفی می باشد. از کیفیت گرفته تا محل تولید و… به صورت دوره ای بروز می گردد. برای استعلام قیمت بروز تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − چهارده =