پخش عمده علوفه ذرت با قیمت مناسب

پخش عمده علوفه ذرت با قیمت مناسب

پخش عمده علوفه ذرت با قیمت مناسب و از تولیدکننده به مصرف کننده امکان پذیر می باشد. شرکت بازرگانی مومنی تامین عمده خوراک دام در کشور می باشد. ارائه محصولات درجه یک با عالی ترین قیمت ها برای دامداران و همکاران در سراسر کشور.

پخش عمده علوفه ذرت و خرید با قیمت مناسب

پخش عمده در محصولات لازمه داشتن یک سری ویژگی ها از سمت بازرگانی ها می باشد. از جمله آن خرید مستقیم محصولات از کشاورز و تولید محصول نهایی و عرضه به دامداران.

شرکت بازرگانی مومنی تجارت تامین کننده خوراک دام مورد نیاز شما در سراسر کشور می باشد. می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید و به صورت حتی غیر حضوری ثبت سفارش کنید. سپس در سراسر کشور درب دامداری دریافت نمایید.

در ادامه کمی اطلاعات درباره این محصول عالی داشته باشیم..

ذرت علوفه را چقدر می شناسید؟ احتمالا اگر دامدار هستید آنرا مصرف می کنید. این محصول فوق العاده ارزش تغذیه ای بالایی را برای دام ها می تواند داشته باشد. ذرت پس از برداشت تخمیر می شود و محصول نهایی را بوجود می آورد. محصول نهایی غذایی لذیذ و بسیار خوش خوراک برای دام می باشد. البته فواید آن به همین جا ختم نمی شود.

چاپر یا علوفه سیلویی تولید شده دارای کمترین میزان آلودگی به دلیل تخمیر می باشد. و اگر آنرا به صورت بسته بندی شده خریداری نمایید همچنین پس از مدت های طولانی نیز خواص حفظ و سالم می ماند. پس نگهداری آن نیز بیشتر امکانپذیر خواهد بود.

حمل و نقل و انبار داری محصول نیز بسیار راحت تر می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت سفارش خود می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. در این مجموعه سعی داریم بهترین محصولات و خدمات را برای شما داشته باشیم.

تلفن تماس و شبکه های اجتماعی جهت ارتباط ( ایتا, تلگرام و واتساپ) : 09135051503

با ما در ارتباط باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − سه =