قیمت ذرت علوفه ای خوزستان

قیمت خرید ذرت علوفه ای خوزستان

قیمت ذرت علوفه ای خوزستان چقدر می باشد؟ معرفی اجمالی محصول برای مصرف دام و قیمت های دست اولی را اینجا برایتان آماده کرده ایم.

قیمت خرید ذرت علوفه ای خوزستان

ذرت از محصولات پر کشت در مناطق مختلف می باشد. از جمله این مناطق که سطح کشت بسیاری از آنرا دارد استان حاصلخیز خوزستان می باشد. مصارف آنرا که از قبل می دانیم برای انسان به صورت دانه ای و برای دام به صورت علوفه و نیز دانه می باشد.

ذرت علوفه با داشتن خواص بسیار بالا برای دام ها فواید بسیاری را داراست. به همین منظور نیز در دام های سنگین و سبک مورد استفاده است.

مقادیر فراوان کربوهیدرات, فیبر یا سلولز , پروتئین , موارد معدنی و غیره بخشی از این مواد مفید می باشند.

چاپر سیلاژ خوزستان

ذرت پس از برداشت و خرد شدن با چاپر به صورت سیلاژ شده عموما به مصرف کننده می رسد. این ذرت سیلوشده ماندگاری بالایی را با حفظ کیفیت دارد.

ذرت همانگونه که در بالا ذکر شد در مناطق مختلفی کشت دارد. اما از استان های اصلی تولید خوزستان می باشد. این مجموعه نیز با داشتن نمایندگی خود بخش اعظمی از محصولات علوفه ذرت را از این منطقه به سراسر کشور ارسال می نماید.

ثبت سفارش علوفه سیلویی

کیفیت بالا در کنار قیمت دست اول را می توانید تنها از تولید کنندگان و شرکت های پخش عمده فروشی بخواهید. در همین راستا نیز این محصول را از کشاورز به سراسر کشور برای دامداران محترم ارسال می نماییم.

برای خرید و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

09135051503

استعلام قیمت ها به دلیل بروز بودن تنها از طریق تماس با ما امکان پذیر می باشد.



 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − چهار =