چاپر ذرت علوفه

چاپر ذرت علوفه

چاپر ذرت علوفه را تا چه میزان می شناسید؟ آیا از خواص آن خبر دارید و آنرا در جیره غذایی دام های خود استفاده می کنید؟ همراه باشید.

معرفی چاپر

در ابتدا به معرفی این محصول می پردازیم. برای آشنایی با نحوه خرید و ثبت سفارش در ادامه با ما همراه باشید.

چاپر به دستگاهی گفته می شود که ذرت را برداشت کرده و به صورت خرد تحویل می دهد. “ذرت علوفه چاپر” نیز از نهاده های دامی است و در جهت تغذیه دام ها مصرف می شود.

در کل گیاه ذرت با هدف های مختلفی از جمله مصارف انسانی از دانه ها و مصارف دامداری از دانه و علوفه آن می باشد. کیفیت محصولات تولیدی با توجه به مناطق کشت متفاوت است.

این محصول به دلیل دارا بودن خواص ذرت برای دام ها بسیار مفید است.

مزایای چاپر تخمیری

ارزش غذایی بالا برای رشد و نمو دام های سنگین و سبک

خوش خوراک بودن آن برای دام ها

راحت الهضم است و مشکلی در گوارش دام ها بوجود نمی آورد

ماندگاری نسبتا طولانی به عنوان علوفه ای با رطوبت بالا (حفظ کیفیت و تازگی)

خرید و ثبت سفارش چاپر ذرت علوفه

علوفه بخش مهمی از موارد موجود در جیره دام ها می باشد. بنابراین باید اقدام به تهیه بهترین محصول در کنار کمترین قیمت برای صرفه اقتصادی نمایید. ذرت علوفه ای نیز قطعا پاسخگوی این نیاز دامداران خواهد بود.

بهتر است این محصول را از فروشنده های معتبر و بدون واسطه خرید نمایید. این مجموعه نیز در همین راستا فعالیت می نماید. و محصولات خود را در بالاترین کیفیت و به صورت مستقیم از خط تولید به مصرف کنندگان می رساند.

چنانچه هر گونه سوال بیشتر و یا تمایل به ثبت سفارش بودید می توانید با ما در ارتباط باشید. همکاران ما در بخش فروش آماده پاسخگویی شما عزیزان می باشند. 09135051503

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 1 =